BrightRoll je ziskový, jeho tržby by v tomto roku mali presiahnuť 100 miliónov USD. Yahoo očakáva, že akvizícia posilní jeho pozíciu na trhu digitálnej reklamy, na ktorom má podľa odhadov podiel len 2,4 % a výrazne tak zaostáva za spoločnosťami Google a Facebook.
Trh digitálnych reklám sa prudko rozvíja. Napríklad internetové video reklamy by len v USA mohli v tomto roku priniesť medziročný vzostup tržieb až o 56 % na 5,96 miliardy USD.
BrightRoll je na tomto trhu veľkým hráčom a medzi jeho klientov patrí 87 spomedzi stovky najsilnejších značiek a agentúr. Spoločnosť sa špecializuje na tzv. programovateľnú reklamu, ktorá pomáha zautomatizovať kúpu reklamného priestoru. Podľa odhadov sa trh programovateľnej reklamy v USA má do roku 2016 rozrásť z tohtoročných 710 miliónov USD na 3,84 miliardy USD. (1 EUR = 1,2424 USD)
ml