Trnava 5. novembra (TASR) – Fakulta masmediálnej komunikácie (FMK) Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave organizuje v utorok a stredu (6. a 7. novembra) deviaty ročník medzinárodnej konferencie Nové trendy v marketingu. V priestoroch zámku v Smoleniciach budú jej účastníci diskutovať o zodpovednosti v podnikaní.
Cieľom konferencie je zabezpečiť šírenie najnovších vedeckých poznatkov z oblasti marketingu, médií a komunikácie. "Podnikateľská sféra je často kritizovaná, že zanedbáva svoje povinnosti voči vlastným zamestnancom i celej spoločnosti, že negatívne vplýva na životné prostredie a sústreďuje sa na zisk. Našou konferenciou chceme ukázať, že je moderné správať sa zodpovedne. Existujú vynikajúce projekty, ktoré sú príkladom, že zisk možno dosiahnuť aj pri uplatňovaní princípov spoločenskej zodpovednosti. A práve na konferencii im chceme dať priestor. Oslovili sme tých, čo ich implementujú v praxi," uviedla prodekanka pre akreditáciu a externé štúdium na FMK Ľudmila Čábyová.
Účastníci si môžu vypočuť príspevky zástupcov firiem, ktoré získali ocenenie za spoločensky zodpovedné podnikanie. Okrem iných vystúpi Rastislav Bielik zo spoločnosti Bayer, s.r.o, Lucia Tkáčiková z denníka Sme, štátny tajomník ministerstva školstva Štefan Chudoba. Z oblasti digitálnych médií zaujmú príspevky Juraja Saska z marketingovej agentúry Visibility, s.r.o., či Michala Trubana z bratislavskej spoločnosti Websupport. Témami konferencie sú Partnerstvá podnikateľského, verejného a neziskového sektora, Inovácie a vedomostná spoločnosť, Zodpovednosť v médiách a Digitálny marketing – udržateľný rozvoj a návrat investícií. V sekcii doktorandov sa bude hovoriť o diškurzoch v masmediálnych štúdiách.
TASR informovala Lucia Gavaľová z kabinetu public relations FMK.