New York 6. júna 2023 (HSP/DailyWire/Foto: Twitter)
Majiteľ Twitteru Elon Musk sa minulý týždeň pustil do spoločnosti Target po tom, čo banka JP Morgan znížila rating akcií maloobchodného predajcu. Uviedol, že je len otázkou času, kedy bude spoločnosť čeliť žalobám za svoje kontroverzné kroky, ktoré viedli k strate trhovej hodnoty v hodnote miliárd dolárov, informuje The Daily Wire
Spoločnosť Target v polovici mája uskutočnila “núdzové” telefonáty manažérom a vrcholovým riaditeľom po tom, ako čelila odporu za svoju kolekciu Pride. Najväčšiu pozornosť vzbudili dámske plavky “vhodné na zastrčenie,” ktoré umožňujú trans osobám, ktoré nepodstúpili operácie na zmenu pohlavia, zakryť svoje genitálie, ako aj detské oblečenie s dúhovým motívom.
“Dostali sme 36 hodín, povedali nám, aby sme zobrali všetky naše Pride veci, celú sekciu a presunuli ich do priestoru, ktorý je o tretinu menší. Od prednej časti obchodu až po zadnú časť obchodu nesmiete mať nič na figurínach a ani žiadne veľké nápisy,” uviedol pre Fox News jeden z pracovníkov obchodnej siete.
Politicky korektná firma medzitým čelí bojkotom, stratila trhovú hodnotu viac ako 12 miliárd dolárov a zažíva najdlhšiu sériu strát za posledné roky.
Banka JP Morgan vyhlásila, že znižuje rating akcií spoločnosti Target kvôli “nedávnym kontroverziám spoločnosti.”
Musk na tieto správy reagoval na Twitteri: “Nebude trvať dlho a akcionári začnú podávať hromadné žaloby na spoločnosť a predstavenstvo za zničenie hodnoty pre akcionárov.”
Moderátorka denníka Daily Wire Candance Owensová súhlasila s Muskovou nespokojnosťou so spoločnosťou Target a pochválila ho za jeho angažovanosť v oblasti slobody prejavu a bezpečnosti detí.
Spoločnosť Target je mnohými ľuďmi na internete vnímaná ako politicky korektná prinajmenšom od roku 2014, keď oznámila, že už nebude rozdeľovať niektoré produkty podľa pohlavia.
V roku 2016 spoločnosť Target zaviedla rodovo neutrálnu sériu pre deti a tiež vyhlásila, že umožní transrodovým osobám používať toalety podľa ich preferencií, čo vyvolalo kritiku. Spoločnosť potom vynaložila 20 miliónov dolárov na to, aby vo svojich obchodoch zriadila súkromné záchody vhodné pre trans osoby.
Viceprezident pre riadenie značky Target pôsobí aj ako pokladník jednej skupiny LGBT, ktorá od firmy dostala miliónové dary a vyzýva školy, aby prijali zásady, ktoré pomôžu trans rodovým a nebinárnym žiakom skryť svoju “rodovú identitu” pred rodičmi.
Prečítajte si tiež:
Prívrženci LGBT komunity sa vyhrážali známej obchodnej sieti bombovými útokmi