Milana Uhríka zaujal na zozname firiem, ktoré idú bojkotovať Facebook najmä nemecký výrobca áut Volkswagen, ktorý vyrába svoje vozidlá aj na Slovensku. “To ma podržte. Globálne korporácie idú na chvíľu bojkotovať reklamu na Facebooku (chvalabohu, nikomu nebudú chýbať), lebo Facevook vraj nedostatočne bojuje proti tzv. “dezinformáciám” (čiže aj proti politicky nepohodlným názorom).”
“Medzi tieto firmy sa zaradil aj Volkswagen Slovensko, ktorý chce týmto spôsobom bojovať proti “šíreniu falošných správ”. Chápete? Tak korporácia, ktorá dostala v kauze Dieselgate po celom svete súdne pokuty za viac ako 3 miliardy eur, pretože dlhodobo a úmyselne klamala svojich zákazníkov o emisiách áut, tu zrazu ide moralizovať o nejakom zastavení šírenia “dezinformácií”.”
Milan Uhrík sa na sociálnej sieti pýta, či nie je výstižné, že najviac za cenzúru iných bojujú vždy práve tí, ktorí najviac potrebujú klamať. “Nech radšej neklamú a robia dobré autá, načo sa vôbec montujú do politiky?”
„Facebook používa 2,6 milióna Slovákov a táto sociálna sieť prispieva k polarizácii a radikalizácii spoločnosti aj u nás,“ cituje Uhrík Jána Cifru zo spoločnosti Websupport.
Na dnešnom politickom dianí v USA sa dá prečítať rozloženie politických síl na svetovej šachovnici, kde stále väčší prím hrajú vlastníci veľkých nadnárodných korporácie, ktorí tieto využívajú na ovplyvnenie politiky v krajinách po celom svete. Momentálne sa tak Volkswagen pridal na stranu demokratov v USA, čo zas pri celosvetovom pohľade prezrádza globalistické nastavenie vlastníkov tejto korporácie, čo samozrejme neprekvapuje.