Bratislava 2. júla (TASR-OTS) – Medzi zákazníkmi Tesca sú najobľúbenejším výrobkom šetriacim životné prostredie viackrát použiteľné modré a jutové nákupné tašky. "Rozhodli sme sa preto osloviť našich zákazníkov s prosbou o navrhnutie dizajnu tejto ekotašky. Je to prvá takáto súťaž v Tescu na Slovensku. Podobná súťaž už prebehla v Maďarsku a bola veľmi úspešná. Autor víťazného návrhu získa odmenu 1000 eur," uviedol Peter Szabo, manažér vernostného programu Clubcard Tesco Stores SR.
Návrh súvisiaci s ochranou prírody môže zaslať fyzická osoba (nie firma) nad 18 rokov v elektronickej podobe (obrázok vo formáte jpg, bmp, png…) do konca augusta tohto roka na e-mailovú adresu tescofb@sk.tesco-europe.com. Zo zaslaných návrhov vyberie zástupca Tesca a odborník na dizajn tri najlepšie návrhy. "Chceme ísť s dobou, a preto o víťaznom návrhu, ktorý bude zdobiť viackrát použiteľné Tesco ekotašky, rozhodnú zákazníci na oficiálnej facebookovej stránke Tesco SK. Víťaza vyhlásime 30. septembra tohto roku, dodal Peter Szabo.
Spoločnosť Tesco v júni minulého roka spustila projekt Clubcard – Zelené body, ktorými je odmenený každý zákazník, ktorý si na nákup prinesie vlastnú tašku a odmietne jednorazovú igelitku Tesco pri pokladni alebo si kúpi ekovýrobok. Zákazník v Tescu nielen usporí pri nákupe, ale pomôže aj šetriť životné prostredie. Od júna tohto roka za kúpu ekologických výrobkov a bio potravín dostane majiteľ vernostnej karty Clubcard na svoju kartu až dvojnásobok Zelených bodov. "Za mesiace marec a apríl zákazníci na celom Slovensku v sieti Tesco spotrebovali vďaka projektu Zelené body o 38 % menej igelitiek. Najúspešnejšie v šetrení sú menšie predajne na severe Slovenska – v Prievidzi (79 %), Starej Turej (78 %) a Turzovke (77 %). Zákazníci v týchto predajniach sú zvyknutí nosiť na nákupy vlastné tašky a uvedomujú si, že sa im zelené body premenia na body pri Clubcard vyúčtovaní," dodal Peter Szabo.
Kontakt: Zuzana Lošáková zlosakov@sk.tesco-europe.com