Bratislava 23. apríla 2024 (HSP/Foto:Facebook/Corgoň)
Potom, čo si slovenský športovec Attila Végh “dovolil” pred druhým kolom prezidentských volieb podporiť Petra Pellegriniho, viaceré spoločnosti sa s ním rozhodli ukončiť spoluprácu. Naposledy to bola automobilka Renault. Zdôvodnila to tým, že je je súkromnou a apolitickou spoločnosťou, ktorá zastáva vlastné hodnoty
Najnovšie sa k týmto spoločnostiam pridáva aj naša značka piva Corgoň. Tentokrát má byť dôvodom komunikácia Attilu. Ako píše na sociálnej sieti, svoje produkty ponúka všetkým zákazníkom bez rozdielov. Riadia sa prísnym Etickým kódexom. Jeho zásady zároveň vyžadujú dodržiavať aj od svojich obchodných partnerov.
“Značka Corgoň ponúka pivo pre všetkých spotrebiteľov, bez rozdielov. Naším cieľom je šíriť zodpovednú, relevantnú, rešpektujúcu a apolitickú komerčnú komunikáciu. Všetky naše posolstvá sa riadia prísnym Etickým kódexom, ktorého zásady vyžadujeme dodržiavať aj od našich obchodných partnerov. Z tohto dôvodu sme zastavili ďalšie komerčné aktivity s Attilom Véghom,” uvádza značka na sociálnej sieti.
V ich vyjadrení sa ocitlo spojenie “bez rozdielu”, čo v kontexte rozhodnutia vyzerá ako prázdna fráza. Pretože práve rozdiel urobili, ak vyjadríte pre nich neprijateľný politický názor, končíte.
Prečítajte si tiež
Kauza Renault a Atilla Végh – spoločnosť prehovorila