Štokholm 10. decembra 2015 (HSP/Foto:screenshot z YouTube)
Volvo opäť raz zažiarilo skvelou reklamou. Určite si spomínate na nie až tak dávnu reklamu s Van Dammom, no tentokrát je tu niečo iné
Video sa šírili internetom ako vírus. Len za jeden týždeň zaznamenalo 7,5 milióna zobrazení. Teraz je však Volvo späť, aby nám povedalo, ako bola vlastne privedená k životu internetová senzácia, v ktorej hrá hlavnú úlohu rozkošná 4-ročná Sophie s diaľkovo ovládaným Volvom FMX.
Skôr, ako sa pustíme do novo vydaného vysvetľujúceho videa, ozrejmime si najprv jednu jednoduchú vec: samozrejme, že tam boli dve diaľkové ovládanie. Volvo však prisahá, že druhé, ktoré bolo v rukách skúsených inžinierov, bolo len bezpečnostným opatrením. Úprava kamióna a jemné doladenie systému diaľkového ovládania trvali mesiace. Bolo potrebné doladiť pneumatické a elektronické serva a doštičky namontované na pedále, aby bolo zaistené veľmi presné ovládanie.
Buďme úprimní. Určite by každý z nás chcel byť v tej chvíli v koži malej Sophie. Obzvlášť, keď jej matka hovorí: “Myslím, že môžeš kamiónom nabúrať do tohto domu.” Stavíme sa, že aj dospelí muži by sa chichotali ako malé dievčatá, ak by mali takú príležitosť. J
Na videu je jedna úsmevná chvíľka, kedy Sophie opisuje, ako bude riadiť Volvo a povedala: “Nenechám ho havarovať.” A takto je to správne.
Volvo Trucks začalo so svojimi bláznivými kúskami – v skutočnosti s názvom Live Test Series – v roku 2012 a videa majú viac ako 100 miliónov zhliadnutí na YouTube.
Reklama:
Video z natáčania:
Ako vlastne funguje kamión na diaľkové ovládanie?
Volvo a Van Damme:
Zábery z natáčania: