Slovensko 14. decembra 2017 (HSP/Foto:Facebook)
S príchodom Vianoc mnohé obchodné spoločnosti na propagáciu nevhodne využívajú symboly kresťanstva. Tento raz zvolil znepokojujúcu formu marketingu prestížny nemecký magazín Der Spiegel. Upozornil na to poslanec NR SR Richard Vašečka (OĽaNO).
Vašečka na sociálnej sieti uverejnil príspevok, kde komentuje najnovšiu titulnú stranu Der Spiegel: “Ježiško na obrázku na obálke nemeckého týždenníka Spiegel neleží v jasličkách, ale v krabici s logom internetového obchodu. “Toto som si neobjednal,” hovorí Jozef. “Možno to budeme môcť vymeniť,” odpovedá Mária. Pokladám to za absolútne nevhodné a neúctivé! Zaujímalo by ma, či by si takéto niečo Spiegel dovolil k moslimskej komunite v Nemecku,” naznačuje Vašečka súčasný dvojaký meter a prehnanú politickú korektnosť v Nemecku.
“Dokážem sa povzniesť nad rôzne vtipy, ale mám pocit, že kresťanstvo sa v európskej spoločnosti zosmiešňuje bez akýchkoľvek hraníc a s takým prístupom, aký sa v prípade iných komunít pokladá za neprijateľný (LGBTI, islam, národnostné menšiny atď). A neprijateľný aj je! Európa má kresťanské korene. Celá spoločnosť sa napríklad chystá sláviť Vianoce. Robiť si posmešky z kresťanstva, je ako zosmiešňovať vlastných rodičov – dehonestovať otca a mamu. A to určite neprináša nič dobrého.” apeluje poslanec Národnej rady.