Demänovská Dolina 11. apríla (TASR) – Jednu z hlavných cien 15. ročníka renomovanej súťaže poľského mediálneho a reklamného priemyslu získala marketingová kampaň lyžiarskych stredísk v Jasnej a Tatranskej Lomnici, ktorú zrealizovali v krajine našich severných susedov.
"Toto ocenenie má pre nás mimoriadnu hodnotu. Uznanie tam, odkiaľ k nám cez zimu prišlo 350.000 klientov, potvrdzuje, že sme sa pri rozvoji a propagácii našich zimných stredísk vydali správnym smerom. Komunikačná stratégia s naším poľským partnerom prináša čoraz lepšie výsledky," vyzdvihol obchodný riaditeľ spoločnosti Tatry mountain resorts František Šoltís.
Získanú trofej obdobne hodnotil aj viceprezident partnerskej poľskej reklamnej agentúry Jakub Deryng-Dymitrowicz. "Skvelou spoluprácou sme dosiahli ozaj vynikajúce výsledky. Najpodstatnejším je, že Jasná a Tatranská Lomnica sú medzi Poliakmi rozoznateľnejšie ako alpské strediská," kvitoval efektívnosť zrealizovanej kampane.
Zároveň dodal, že medzi laureátov najprestížnejšej súťaže marketingového odvetvia v Poľsku patria najväčšie spoločnosti na trhu. Hodnotu udelených ocenení stupňuje fakt, že súťažnú porotu tvorí viac ako stovka renomovaných odborníkov a víťazov minulých ročníkov súťaže Impactor.