„Videá a fotografie sú to, čo momentálne najviac predávajú. Práve preto sme predstavili v týchto dňoch štyri nové videá s témami cykloturistika, rodina a zábava, príroda a turistika, wellness a zdravý životný štýl,“ vymenúva výkonná riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu Región Vysoké Tatry Lenka Maťašovská. Prostredníctvom nich by chceli Tatranci osloviť potenciálnych návštevníkov a pozvať ich na letnú dovolenku práve do Vysokých Tatier.
„Už dlhšie sme sa pohrávali s myšlienkou mať natočené vlastné propagačné videá, ktoré môžeme používať na propagáciu destinácie, či už doma na Slovensku, alebo v zahraničí. Veríme, že dovolenkárov navnadíme a Vysoké Tatry navštívia v lete, či už na jeden deň, predĺžený víkend alebo týždeň,“ dodala Maťašovská. Videá sa natáčali v priebehu minuloročnej letnej sezóny. Okrem natáčania bol súčasťou tímu aj fotograf, ktorého hlavnou úlohou bolo dať do statickej podoby emócie komparzistov a krásu slovenských veľhôr.
Videá sú zverejnené na webovej stránke www.regiontatry.sk alebo na youtube. Fotografie budú použité v nových propagačných materiáloch, ktoré plánujú vydať do konca mája, sú publikované na web stránke destinácie a taktiež sa využijú pri marketingových kampaniach na leto a jeseň. „V júni 2013 bola spustená novšia a vylepšená web stránka, kde návštevník nájde informácie o šiestich základných produktoch, ktoré región Vysoké Tatry ponúka, a to príroda a turistika, cykloturistika, rodina a zábava, zdravý životný štýl a wellness, gurmánstvo a emócie, za históriou regiónu,“ doplnila Maťašovská. Z toho posledné dva produkty sú celoročné a štyri sa menia v závislosti od sezóny.
„Tvorba videa je naozaj náročný proces, často nám práve počasie nehralo do karát, no som rada, že sa nám nakoniec podarilo všetko zvládnuť a dnes máme krásne štyri videá, ktoré sú o prírode, ale zároveň o ľuďoch, ich zážitkoch a emóciách,“ uzavrela Maťašovská.
ml