Spotify tvrdí, že dvojciferné zvýšenie štvrťročných tržieb pomohlo s kompenzáciou strát v dôsledku poklesu predaja reklamy, ktorý predstavuje desať percent z celkových príjmov. Platforma vo februári zaznamenala pokles používateľov v krajinách najviac zasiahnutých koronavírusom, akými sú Španielsko a Taliansko. Za uplynulý mesiac sa však situácia zlepšila.
Služba zaznamenala za prvý štvrťrok 31-percentný mesačný nárast aktívnych používateľov. Analytik Mark Mulligan pre BBC News uviedol, že “využitie aplikácie raz mesačne nie je aktívne používanie”. “Spotify tvrdí, že pomer denných aktívnych používateľov a mesačných aktívnych používateľov bol v prvom štvrťroku silný. Silný však neznamená vyšší,” povedal Mulligan. “Napokon, je možné zaznamenať pokles v streamovaní a zároveň nárast v počte používateľov. Znamená to, že viac ľudí sa zaregistruje, no menej ich službu aj využíva,” vyjadril sa.
Spoločnosť Global, ktorá vlastní rozhlasové stanice Capital FM a LBC, minulý mesiac uviedla, že od zavedenia obmedzení súvisiacich s koronavírusom vzrástlo počúvanie online rádií o 15 percent.