Bratislava 13. mája 2015 (TASR/HSP/Foto:TASR-Pavel Neubauer)
Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval v úvodných troch mesiacoch tohto roka 5,6 eur
Spoločnosť O2 Slovakia dosiahla v prvom štvrťroku 2015 výnosy vo výške 58,2 milióna eur, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje 17,1-% nárast. K 31. marcu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 7,7 % na viac ako 1,702 milióna.
“Za viac ako 17-% nárastom výnosov je kontinuálne posilňovanie zákazníckej bázy a 122.000 nových zákazníkov predstavuje nárast o takmer 8 % oproti minulému roku. Pozitívny je zvyšujúci sa podiel zákazníkov platiacich na faktúru. V úvodných troch mesiacoch sme sprístupnili rýchle dáta pre ďalších 38 lokalít, pričom celkovo našou 3G sieťou pokrývame už 65 % populácie a ku koncu roka 2015 by sme sa mali priblížiť k 70 % populácie. V rámci 4G prebieha príprava rozsiahlej výstavby, pričom ku koncu roka bude 4G sieť spoločnosti O2 dostupná vo všetkých krajských mestách Slovenska a taktiež v Martine, Poprade, Považskej Bystrici, vo Zvolene a Prievidzi,” uviedol Martin Vlček, generálny riaditeľ spoločnosti O2 Slovakia.
Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval v úvodných troch mesiacoch tohto roka 5,6 eura, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 12,7 eura.
Od 1. januára 2015 do 31. marca 2015 si zákazníci do siete O2 preniesli 27.000 telefónnych čísel.
TASR informovala Martina Jamrichová, hovorkyňa O2 Slovakia.
jf