Dobré správy pre milovníkov atmosfér

Pritom pôvodne sa očakávalo, že Porsche použije zoslabený motor z 911 GT3. Podobne, ako urobilo BMW v prípade M2 Competion, ktorú poháňa motor z M3. Porsche to však vymyslelo inak. Šéf Porsche GT divízie, Andreas Preuninger, to komentoval nasledovne: “Je to úplne nový motor. Je z motorovej rodiny 9A2 a voláme ho Evo. Vytvorili sme novú kľukovú skriňu, hlavy valcov, piesty, kľukový hriadeľ a nové ojnice.”

Zvukovo pre všetky rôzne filtre príliš nenadchne. O to by sa už čoskoro mohli postarať tuningové firmy.

Preuninger sa vyjadril aj o tom, že toľko námahy sa do motora vložilo preto, aby mohol byť použitý aj v iných typoch. "Je to veľká námaha vyvinúť nový motor. Veríme, že atmosférické motory, hlavne v takýchto autách pre puristov majú budúcnosť. Ak mám byť úprimný, tento motor by sme mohli použiť aj v ďalších modeloch." Rozhovor pre magazín carscoops.com uzavrel dôvodom, prečo malý športiak nedostal motor z GT3. "Nemôžeme ho porovnávať s 9A2 Evo. Do auta by sme ho dostali s kladivom, ale to by pre masovú výrobu nemalo zmysel. Takisto je zbytočné mať pri aute s výkonom 420 koní titánové ojnice," uzavrel Preuninger.