Motor a jazdné vlastnosti. Sklamal nás motor, ktorý by mal byť najsilnejší v ponuke. Bol mdlý, slabo reagoval na plyn a o zrýchlení ani nehovorím. Vysvetľujeme si to tým, že testované auto malo najazdených len niekoľko sto kilometrov. Boli sme upozornení, že zabehnutý motor má ďaleko lepšie jazdné vlastnosti. Peugeot 301 sa dodáva len s 5-stupňovou prevodovkou. Potešila nás riadiaca páka, ktorá je oveľa presnejšia ako v starších modeloch.
Batožinový priestor. Jednou z najväčších výhod testovaného auta je batožinový priestor o veľkosti 506 litrov. Pre porovnanie, miláčik Peugeot 208 má kufor len o objeme 285 litra. Z pohľadu praktickosti je to teda dobrá voľba pre slovenskú rodinu.
Technické údaje
Celkový dojem. Peugeot 301 nie je prevratné auto a z veľkej časti kopíruje svojich súrovencov v znamení hesla: za málo peňazí, veľa muziky. Výsledok je však sympatický a užitočný. Otázka je, koľko tristojednotiek uvidíme na slovenských cestách, keďže aktuálne v segmente cenovo dostupných sedanov dominujú na Slovensku iné značky.