Európa 31. januára (rt.com/HSP/Foto: rt.com)
Podstatou budú citrusy, melón a med
Čo vie talianske módne duo Dolce & Gabbana o deťoch? Ako prvé je to, že sú závislé na fľašiach. Tak prečo by nemohli byť aj na tých od parfému? Tvorcovia by mohli prelomiť zaužívané vzory, ako náhle uvedú na trh vôňu zameranú výlučne na deti.

A čo na to rodičia? „Nedokážem si predstaviť, žiadnu matku, ktorá by to dieťaťu urobila“, pretože z parfému môže detská pokožka absorbovať chemické látky, ktoré môžu vyvolať alergiu.
Podľa tvorcov, parfém bude unisex, „aby sa ním mohol rozmaznávať a hýčkať každý malý chlapec a dievčatko“. Očakáva sa, že na trh príde koncom rok a cena 50 ml flakónu bude 45 dolárov.
To, či „babätkovský“ parfém bude skutočné módny trhák sa už nechajme prekvapiť. Pretože, čo môže byť viac prirodzenejšie, ako vôňa malého bábätka? A umelo ju zvýrazňovať? Načo neprirodzene ničiť niečo tak prirodzené?



















