Bratislava 9. februára (TASR) – Popularita nakupovania cez internet na Slovensku postupne rastie. V súčasnosti urobí nákup v internetovom obchode minimálne raz mesačne až 40 % ľudí, ktorí navštevujú e-shopy. Medziročne ide o nárast o 6 %. Vyplýva to z prieskumu agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Skalní fanúšikovia online nakupovania tvoria približne 15 % zákazníkov e-shopov. V internetových obchodoch nakupujú niekoľkokrát za mesiac a do košíkov vkladajú najmä elektroniku, knihy, oblečenie, parfumy či športové vybavenie," priblížil riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Hlavnými motívmi nákupu na internete sú nižšie ceny v porovnaní s kamennými obchodmi, širšia ponuka tovarov, ako aj úspora času," doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.