Bratislava 9. februára (TASR) – Popularita nakupovania cez internet na Slovensku postupne rastie. V súčasnosti urobí nákup v internetovom obchode minimálne raz mesačne až 40 % ľudí, ktorí navštevujú e-shopy. Medziročne ide o nárast o 6 %. Vyplýva to z prieskumu agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Skalní fanúšikovia online nakupovania tvoria približne 15 % zákazníkov e-shopov. V internetových obchodoch nakupujú niekoľkokrát za mesiac a do košíkov vkladajú najmä elektroniku, knihy, oblečenie, parfumy či športové vybavenie," priblížil riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Hlavnými motívmi nákupu na internete sú nižšie ceny v porovnaní s kamennými obchodmi, širšia ponuka tovarov, ako aj úspora času," doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.