K 30. septembru vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 8,2 % na takmer 1,773 milióna. Spoločnosť zároveň zvýšila v mesiacoch január až september prevádzkový zisk pred započítaním úrokov, daní a odpisov (EBITDA) medziročne o viac ako 24,5 %.
“V treťom kvartáli tohto roka sme zaznamenali výrazný nárast v prevádzkových aj finančných ukazovateľoch. Najobľúbenejšou ponukou našich zákazníkov v letných mesiacoch boli odchádzajúce hovory zo všetkých krajín EÚ v cene domácej tarify príslušného programu. Zároveň sa letné obdobie nieslo v znamení prípravných prác na skoré pokrytie 13 najväčších miest vlastnou 4G sieťou. Už v budúcom roku chceme priniesť rýchly 4G internet pre takmer 60 % populácie SR,” uviedol Peter Gažík, generálny riaditeľ spoločnosti O2.
Celkové výnosy O2 v troch kvartáloch roka 2015 dosiahli 179,4 miliónov eur, čo predstavuje medziročný 11,7-% nárast. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval v sledovanom období 6 eur, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 13,2 eura.
Od 1. januára 2015 do 30. septembra 2015 si zákazníci do siete O2 preniesli 62.000 telefónnych čísel.
TASR informovala Martina Jamrichová, hovorkyňa O2 Slovakia.