Bratislava 2. mája (TASR/HSP/Foto:TASR)
Najčastejšie si ľudia pýtali rady a informácie z oblasti technickej podpory
Počas prvých štyroch mesiacov tohto roka (1.1.-27.4.) sa na Finančnú správu (FS) SR obrátilo 181.211 ľudí. Tiket prostredníctvom Live agenta podalo 60.206 ľudí a operátori infolinky vybavili za štyri mesiace 115.992 podnetov. Najčastejšie si ľudia pýtali rady a informácie z oblasti technickej podpory (63.874), daní z príjmu fyzických osôb (20.075) a DPH (18.950).
Tiket si prostredníctvom novinky Live Agent podalo 60.206 ľudí. Live agent je služba, ktorú finančná správa spustila len začiatkom roka. Denne v pracovnom čase boli k dispozícii zamestnanci, na ktorých sa mohli podnikatelia obrátiť s problémom prostredníctvom “chatu”. Túto službu využilo počas aprílových dní 4617 občanov. Denne vybavovalo tikety a “chatovalo” s verejnosťou priemerne 50 pracovníkov.
Počas kritických dní (obdobie podávania kontrolných výkazov či daňových priznaní) bolo call centrum k dispozícii verejnosti od 08.00 do 24.00 h a verejnosti na dopyty odpovedalo až 70 operátorov. Na telefónne číslo 048/431 7222 môžu podnikatelia volať každý deň v čase od 08.00 do 16.00 h.
mž