V cene cestovného je let súkromným lietadlom, Rolls Royce s vodičom, konzultácie v oblasti plastickej chirurgie, plánovania rodiny a správy majetku. A aby presvedčili čínskych klientov kúpiť nehnuteľnosť, turistom zabezpečujú výlety po prepichových štvrtiach.
Ekonómka Ann Lee sa domnieva, že trh je dostatočne veľký, aby udržal fungovanie tých, ktorí sa rozhodli pôsobiť v tomto novom segmente starostlivosti o investorov.
“Myslím, že sa nachádzame na prahu mohutného prítoku čínskych investícií do nehnuteľností, ktorý očakávame v najbližších rokoch. Peking už investoval do tejto oblasti 22 miliard dolárov z čoho 76 percent investícií bolo uskutočnených v Kalifornii, New Yorku a Washingtone. Myslím si, že v budúcnosti sa bude rozloha miest rozširovať a príliv finančných prostriedkov z Číny sa zvýši, nakoľko počet čínskych milionárov nezadržateľne rastie,” povedala v rozhovore pre RT Anna Lee.
Spojené štáty tiež lákajú čínskych zákazníkov vízovými preferenciami výmenou za prínos pre ekonomiku krajiny. Je to otázka ceny – 500 tisíc dolárov. Podľa agentúry Bloomberg v minulom roku 85 percent investorských víz bolo vydaných občanom Číny. Štatút vedúceho zahraničného odberateľa amerických nehnuteľností Čína potvrdila v októbri v roku 2014, kedy pekingská spoločnosť Anbang Insurance Group získala legendárny hotel Waldorf Astoria za rekordnú cenu – 1,95 miliárd dolárov.
jf



















