Bratislava 14. januára (TASR) – Slovenská metropola druhý rok šetrí verejné financie vďaka tomu, že práca poslancov, ako aj odborných komisií mesta je plne elektrizovaná. "Všetky dokumenty prerokované v orgánoch samosprávy sú predkladané v elektronickej podobe. Vďaka elektronizácii informácií o rozhodovaní samosprávy ušetrí bratislavský magistrát v priebehu troch rokov takmer 100.000 eur," informoval hovorca bratislavského primátora Ľubomír Andrassy.
Zároveň sa podľa jeho slov oficiálne dokumenty mesta stali prehľadnejšími a dostupnejšími nielen pre volených zástupcov, ale aj širokú verejnosť. Ročné náklady na tlač, rozmnožovanie prerokovávaných materiálov sa v minulosti šplhali na úroveň 34.000 eur a na každé rokovanie mestského zastupiteľstva, pre jedného poslanca boli v priemere vyhotovené dokumenty na viac ako 200 stranách papiera, poukázal Andrassy.