BRATISLAVA: Dopravný podnik zriadil novú telefonickú linku na sťažnosti
Bratislava 14. decembra (TASR) – Dopravný podnik Bratislava (DPB) spustil novú nonstop linku, na ktorej sa môžu cestujúci mestskou hromadnou dopravou sťažovať na problémy so zamestnancami dopravného podniku.
"Ide predovšetkým o podávanie sťažností na poskytované služby a o ich bezodkladné riešenia. Linka bude prioritne slúžiť pre občanov a cestujúcich na oznámenie podnetov v súvislosti s neadekvátnym správaním všetkých zamestnancov DPB, s ktorými prichádza verejnosť do kontaktu, teda na obsluhu predajných miest, pracovníkov prepravnej kontroly, ombudsmana, vodičov či pracovníkov na vrátnici," povedala hovorkyňa dopravného podniku Agáta Staneková.
Prostredníctvom telefónneho čísla 0917 101 102 bude možné podať sťažnosť na všetky služby, ktoré verejnosť bude považovať za nedostačujúce. Príslušný odbor bude sťažnosť okamžite riešiť a volajúcemu zašle odpoveď, dodala hovorkyňa.
pec ed
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.