„Naším cieľom je zlepšiť atraktivitu značky hlavného mesta Slovenska vo vysoko konkurenčnom svetovom prostredí kongresového turizmu, a k tomu nám, verím, pomôžu aj konzultanti spoločnosti SoolNua. Zástupcovia Bratislavskej organizácie cestovného ruchu sa počas náročného programu stretli s viacerými relevantnými hráčmi na poli kongresového cestovného ruchu na Slovensku, absolvovali sériu rozhovorov s odborníkmi na priemysel, vznikajúcou start-up komunitou, predstaviteľmi z oblasti výskumu a vývoja, inovácie či akademickej obce. Mimoriadne pozitívne hodnotíme skutočnosť, že írski konzultanti mohli prezentovať svoj model práce, založený na expertíze viac ako dvoch desaťročí práce, aj primátorovi Bratislavy Ivovi Nesrovnalovi, a to počas oficiálneho prijatia na pôde bratislavského magistrátu,“ konštatuje predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová.
Kontrakt s touto poradenskou spoločnosťou potrvá celý rok 2016 a prvé výsledky odporúčaní “brand value proposition” hlavného mesta Slovenskej republiky budú odbornej verejnosti prezentované v marci tohto roka. Bratislavská organizácia cestovného ruchu následne iniciuje prezentáciu kongresového potenciálu hlavného mesta SR na konferencii TREND TOP Horeca Manažment, ktorá sa uskutoční 9. – 10. 3. na Donovaloch.
Spoločnosť SoolNua tvorí dvojica írskych marketingových špecialistov, Pádraic Gilligan a Patrick Delaney, ktorá za 20 rokov svojej činnosti získala množstvo ocenení od Crystal Award za najlepší projekt destinačného manažmentu Irish Tourist Board až po M&IT’s Best Marketing Award za digitálnu kampaň Ovation Bear.
Redakciu informoval Maroš Plitko, PR Manager z organizácie Bratislava Tourist Board.