Záverečná fáza vývoja

Po Nürburgringu sa nedávno premával zamaskovaný prototyp, ktorý veľmi pripomínal práve elektrické GT značky. Nech vás nemätú falošné koncovky výfukov, toto bol rýdzi elektromobil. Technické špecifikácie nám odhalia pred debutom na jednej z európskych automobilových výstav. Snáď sa nebudeme čudovať, ak Porsche privezie sériovú podobu do Ženevy 2018. 

Mission E z roku 2015

Pripomeniem špecifikáciu štúdie Mission E:  600 koní produkovaných dvoma elektromotormi, 0-100 km/h za menej ako 3,5 s, dojazd 500 km, pohon 4x4 s preferenciou zadnej nápravy, 200 km/h za 12 s a 4-sedadlová koncepcia interiéru! 

Elektrické športové GT

Firma na zážitky za volantom chce ukázať svetu, že elektrina nepatrí len do „eco-friendly“ mestských mini alebo SUV. Batérie poskladali aj do štíhlej karosérie štvordverového kupé. Pre optimálne rozloženie hmotnosti a nízke ťažisko ich umiestnili čo najbližšie vozovke v podlahe auta.

Interiér by sa oproti Mission E (na fotke) nemal príliš zmeniť.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Meno nepoznáme. Oliver Blume, šéf Porsche, pre Autocar potvrdil, že na názov Mission E môžeme zabudnúť. Neprekvapujúce.

Značka má optimistický cieľ, predať 20 000 kusov ročne už po 2 rokoch od začatia sériovej výroby. A čo cena? Podľa Autocar približne 110 000 eur.

Zdroj: carthrottle, MOTOR1, Autocar
Zdroj foto: Porsche