Uber neustále pláva v mori problémov. Aj napriek tomu sa aplikácia teší veľkej obľube.

Uber bol doteraz aktívny predovšetkým v digitálnych formátoch, promo akciách, či iných PR činnostiach. Práve od septembra sa na území nášho hlavného mesta môžeme stretnúť s prvými fyzickými reklamami na aplikáciu. Samotný koncept reklamy vytvorili vo Francúzsku, na slovenské a české pomery ju prispôsobil Miloš Kočí. 


Kampaň je postavená na úplne jednoduchom princípe. Ide o slovnú hračku slova Uber a dôvodov, prečo potrebuje človek odviesť. Kľúčová je posledná hláska názvu, čiže „R“, od ktorej sa odvíja konkrétna situácia.  "Vedeli sme, že ak chceme, aby kampaň fungovala, musíme ísť zákazníkom naproti našou vlastnou cestou - zobraziť reálnych ľudí a v reálnom prostredí,” približuje Václav Petr, marketingový manažér Uberu.

KTORÝ DRUH PREPRAVY UPREDNOSTŇUJETE?
  • Cez UBER ( 76% )

     

  • Taxi ( 24% )

     

Odpovedalo 441 ľudí  

Reklamy sú rozdelené. 12 vizuálov je zameraných na ľudí, ktorí by mohli Uber využiť na prepravu a 2 sú určené pre vodičov, ktorí by mohli Uber jazdiť. Uber tvrdí, že kampaň je úplne autentická, čiže nenajímali žiadny komparz, ale len reálnych ľudí – zákazníkov. „Reálnou je teda žena v ôsmom mesiaci tehotenstva, európsky šampión - bernardín Joker, kapitán Ragby Club Praha - viac ako dva metre vysoký Robert, ale aj 89-ročná seniorka Dagmar,“ približuje spoločnosť.

Kampaň bude rozmiestnená aj v Prahe. Na propagáciu využijú bigboardy, citylights, digi CLV, busboardy či minicubes. Súčasťou je aj online podpora - YouTube, Facebook a Instagram. Súčasťou kampane je aj aktivita na sociálnych sieťach v podobe súťaže #KamToBude avizovaná na všetkých vizuáloch. Súťaž má aktivačný rozmer pre aktuálnych aj nových používateľov aplikácie.
„Chceme, aby sa cestujúci odfotili v zaujímavej alebo vtipnej situácii, pridali hashtag a my im k fotografii vytvoríme titulok. Traja výhercovia získajú jazdy Uberom na mesiac zadarmo,“ objasnil koncept súťaže David Krátký, marketingový špecialista Uberu.

Kampaň bude rozmiestnená aj v Prahe. Na propagáciu využijú bigboardy, citylights, digi CLV, busboardy či minicubes. Súčasťou je aj online podpora - YouTube, Facebook a Instagram. Súčasťou kampane je aj aktivita na sociálnych sieťach v podobe súťaže #KamToBude avizovaná na všetkých vizuáloch. Súťaž má aktivačný rozmer pre aktuálnych aj nových používateľov aplikácie. „Chceme, aby sa cestujúci odfotili v zaujímavej alebo vtipnej situácii, pridali hashtag a my im k fotografii vytvoríme titulok. Traja výhercovia získajú jazdy Uberom na mesiac zadarmo,“ objasnil koncept súťaže David Krátký, marketingový špecialista Uberu.

 
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov