V portfóliu značky nájdete typicky vozidlá s vekom do dvoch rokov a s nízkym nájazdom km (do 40 000 km) alebo prémiové vozidlá v špičkovom stave.

„Predaje v rámci skupiny AAA AUTO dosiahli za prvé tri kvartály roka 2016 hranicu 52 300 vozidiel, čo je oproti minulému roku nárast o 9 %. V tomto roku sme už počas štyroch mesiacov prekonali hranicu 6000 predaných vozidiel a naďalej sa držíme veľmi tesne pri tomto objeme. Vďaka týmto výsledkom môžeme optimisticky odhadnúť, že celoročný objem predajov oproti minulému ruku bude vyšší o  10 %, čo by nás malo veľmi tesne priblížiť k hranici 70 000 predaných áut,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO International Karolína Topolová.


AAA AUTO bude i v nasledujúcom období ďalej expandovať formou zvyšovania ponuky vozidiel a aj vďaka posilňovaniu pobočkovej siete. „V krátkom čase chystáme otvorenie ďalšieho autocentra na Slovensku v Liptovskom Mikuláši na ulici 1. mája 2483, ktorá sa bude rozprestierať na ploche cca 2600 m2. Začiatkom novembra otvoríme pobočku k výkupu a do konca roka spustíme testovaciu prevádzku predaja. Pobočka postupne ponúkne až 120 vozidiel. Výrazne sa tiež zameriame na rozvoj značky Mototechna, ktorej ponuku chceme razantne zvýšiť. Zároveň chystáme otvorenie samostatného showroomu Mototechny v Prahe, ktorá bude jej prvou novou pobočkou od novembra 1989 a ďalšej pobočky v Maďarsku,“ poznamenala Karolína Topolová.

Mototechna je späť


Skupina AAA AUTO pred štyrmi rokmi priniesla späť značku Mototechna. Oživená značka sa venuje predaju zánovných alebo exkluzívnych automobilov. V portfóliu značky nájdete typicky vozidlá s vekom do dvoch rokov a s nízkym nájazdom km (do 40 000 km) alebo prémiové vozidlá v špičkovom stave. Veľkou výhodou je, že ľahko ojazdené autá sú oproti novým vozidlám o 30 až 40 % lacnejšie a ihneď dostupné. Takže na vaše vysnívané auto nemusíte mesiace čakať.


„Naším cieľom je vytvoriť dokonalý zážitok z kúpy zánovného vozidla. My autá naozaj milujeme a sme radi, keď toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov. Znalosti nášho personálu, rôznorodosť ponuky, naša starostlivosť o zákazníka – u nás sa do auta jednoducho musí zamilovať každý,“ zdôraznil Stanislav Gálik, strategický konzultant AAA AUTO.


Mototechna dnes ponúka na výber z takmer osemdesiatich modelov vozidiel dvadsiatich značiek. Predaje pod značkou Mototechna iba tento rok vzrástli takmer o desatinu, vďaka zavedeniu nového úverového produktu Bumerang, ktorý garantuje spätný výkup vozidla za vopred stanovenú cenu. Auto si môže zákazník kúpiť tiež pomocou klasického úveru od jedného zo štyroch renomovaných partnerov – Home Credit, Cofidis, SAutoleasing a QuatroCar.

AAA AUTO a Mototechna podporujú Slovenský futbalový zväz


AAA AUTO prostredníctvom svojej značky Mototechna poskytne 76 automobilov pre Slovenský futbalový zväz. Celková hodnota zapožičaných vozidiel dosiahne 1 125 000 €. Autá sa budú meniť za novšie každých šesť mesiacov. Ľahko ojazdené vozidlá sa následne objavia v ponuke značky Mototechna.