Bratislava/Budapešť 18. augusta 2017 (HSP/Foto:Screenshot:Video:Facebook-Patrick Linhart Bez Cenzúry)
Nasledujúca dvojminútová reportáž vám odkryje presne to, ako myslia spotrebitelia. Urobili sme psychologický test na niekoľkých respondentoch na Slovensku i v Maďarsku.
Tento test bol prevedený reportérkou programu Patrick Linhart Bez Cenzúry. O čo ide? Zmyslom celého pokusu bolo zistiť, či respondenti reagujú kladne na domáci vs. zahraničný produkt, ako aj to, či zistia chuťový rozdiel medzi dvoma vzorkami ochutnáviek. Respondentom na Slovensku sme predstavili prostredníctvom ochutnávok dve vzorky, kde sme tvrdili, že jedna je z Rakúska a druhá zo Slovenska. Hľadali sme vždy odpoveď na chuťové vlastnosti a kvalitu zahraničnej vzorky. To isté sme urobili aj v Maďarsku, kde sme tvrdili, že sa jedná o vzorku zo Slovenska v porovnaní s Maďarskou. Hľadali sme odpoveď na to, aká je tá slovenská.
Po vzhliadnutí reportáže budete prekvapení.
Pokiaľ podporujete tieto reportáže, zdieľajte tento článok, alebo staňte sa ich sponzorom, keďže sa snažíme touto formou zostať nezávislí od firemných sponzorov. Podporiť reportáže : “Súboj chutí medzi Coca Colou a Pepsi“, alebo „Test potravín na GMO“ môžete TU.
Reportáž si môžete pozrieť tu:
Bez vás to nepôjde. Ďakujeme za podporu.
Tím Patrick Linhart Bez Cenzúry