Gurgaon 12. októbra 2016 (HSP/Foto:TASR-Štefan Puškáš)
Indická nízkonákladová letecká spoločnosť “IndiGo” vyhradila miesta v ôsmich radoch v lietadle, kde nesmú sedieť deti, aby svojím krikom či plačom nevyrušovali cestujúcich
Aby cestujúcich nevyrušoval hlasný krik či plač detí, letecká spoločnosť “IndiGo” vyšla s trochu kontroverznou inováciou a vyznačila rady 1 až 4 a 11 až 14, kde deti mladšie ako 12 rokov nemôžu sedieť.
Túto novinku samotná letecká spoločnosť vysvetľuje takto: “Treba mať na pamäti komfort a pohodlie pre všetkých cestujúcich (…) Tieto zóny boli vytvorené pre obchodných cestujúcich, ktorí potrebujú pokoj počas svojej práce.”
Táto skupina ľudí teda danú vec ocenia, ale sú aj takí, ktorým sa to nepáči. Napríklad pre rodičov sa zdá nariadenie od leteckej spoločnosti obmedzujúce.
Na sociálnych sieťach sa preto k tejto záležitosti ozývajú v diskusiách protichodné názory. Jeden sa na Twitteri vyjadril, že “bol by ochotný zaplatiť aj o 100 % viac, len aby nemusel sedieť 6 hodín vedľa plačúceho dieťaťa”. Iný zase na druhej strane navrhuje pre ľudí, ktorí nechcú byť rušení, aby si jednoducho “dali na uši slúchadlá”.